Veelgestelde vragen

  • Kunnen we het niet zelf doen?

    Zeker! Sommige opdrachtgevers zijn aan het begin wat sceptisch, omdat ze zelf ook al veel ideeën hebben voor de inhoud. Snappen we. Waarmee wij helpen is het op gang brengen van het gesprek tussen de inhoudelijk verantwoordelijke mensen en de rest van het eventteam. Door op een gestructureerde manier te werken, krijg je iedereen op een lijn. Met deze aanpak werden enkele van onze meest sceptische partners zelfs onze grootste ambassadeurs.

  • Wat gaan we precies doen?

    We werken met het Event Experience Canvas. Dit canvas is gebaseerd op een aantal theorieën over marketing en storytelling. Het richt zich vooral op de inhoud van een evenement en hoe we bezoekers daarbij zo lang mogelijk kunnen betrekken. We werken in drie stappen. In de eerste stap kijken we naar de verschillende doelgroepen en hoe we voor hen een aantrekkelijke uitnodiging kunnen maken. In deze fase werken we met de belevingstheoriën van Louis Cheskin. In de tweede stap zoomen we verder in op het programma. Hoe maken we dat zo spannend mogelijk? We bouwen verder op de storytelling ideeën van Joseph Campbell. Als laatste kijken we naar de hele customer journey. Hoe creëren we goede betrokkenheid vanaf het begin tot het einde?

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van Buzzmaster

Ben maar niet bang. We gaan je niet volspammen totdat je mailbox overstroomt. We willen je wel graag op de hoogte houden van spannende ontwikkelingen binnen ons bedrijf en onze markt.

Interesse? Laat even je mailadres hieronder achter