Six Star Service Game
Sydney Brouwer presenteerde in dit webinar zijn Six Star Service Game. Wij mochten het interactief maken!
Sydney Brouwer presenteerde in dit webinar zijn Six Star Service Game. Wij mochten het interactief maken!
Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over onderwerpen die raken aan klantgerichtheid en klantbeleving. Als spreker, auteur en podcast host inspireert hij organisaties om van klanten en medewerkers fans te maken. Hij vertelt graag over bedrijven waar het gaaf is om bij te werken en leuk is om van te kopen. In zijn meest recente boek: Six Star Service vertelt hij over hoe je Six Star Service kunt verlenen aan jouw klanten.
Na het succes van zijn boek Six Star Service bedacht Sydney die Six Star Service game. Deze innovatieve trainingsgame, gebaseerd op de technologie van Athand, zorgt voor meer enthousiaste klanten én medewerkers. In deze game wordt gamification technologie gecombineerd met het Six Star Service gedachtegoed. Hierdoor ontstaat er een unieke klantgerichtheidstraining die jouw team in staat stelt om beter dan ooit memorabele service te leveren.
Het doel van dit online release webinar was om de game interactief en energiek op de kaart te zetten. In 1 uur werden de kijkers mee genomen in de wereld van gamification en klantbeleving.
In een korte tijd waarin we snel moesten schakelen hebben we een energieke en interactieve show neergezet. We hadden 1 uur, 3 sprekers en een quiz met de deelnemers dus het tempo was hoog. Na een aantal calls en een aantal mails heen en weer gestuurd te hebben waren de vragen voor de Buzzmaster-tool definitief. De deelnemers van het webinar konden tijdens iedere spreker hun vragen insturen. En na iedere spreker was er een vliegensvlugge quizronde. De vragen kwamen voort uit het verhaal dat de spreker daarvoor vertelde. De persoon met de meeste juiste antwoorden en de snelste antwoordtijd won de quiz en kreeg het boek Six Star Service thuis gestuurd.
Al met al een korte maar vooral krachtige bijeenkomst. Inhoudelijke kennis over klantgerichtheid, prikkelende verhalen over gamification en de toegevoegde waarde daarvan in het leerproces en interactie met de mensen thuis op de juiste momenten.