Hoe blijf je in contact met je partners?

Bol.com is niets zonder zijn partners. Ze zijn voor hun succes van elkaar afhankelijk en vinden het dan ook super belangrijk om goed naar hun partners te luisteren. Daarom organiseerden ze de reeks bijeenkomsten ‘In gesprek met …’ 

Opdrachtgever

Bol.com

Thema

In gesprek met..

Inhoud

 

Bol.com is niets zonder zijn partners. Ze zijn voor hun succes van elkaar afhankelijk en vinden het dan ook super belangrijk om goed naar hun partners te luisteren. Daarom organiseerden ze de reeks bijeenkomsten ‘In gesprek met …’  Op deze sessies kwamen per keer ruim 100 partners samen om met elkaar in gesprek te gaan. Enerzijds om kennis te delen, bijvoorbeeld over logistiek via bol.com (hoe werkt het, wat kost het, etc.) of over het algoritme (hoe zorg ik ervoor dat mijn product of de eerste pagina van zoekresultaten belandt?). Anderzijds om informatie op te halen (waar lopen jullie tegenaan? Wat kunnen wij beter doen?) 

En wij mochten ze hierbij helpen.

 

Onze tools

 

De bijeenkomsten waren relatief klein, waardoor de combirol BuzzMaster-dagvoorzitter hier perfect paste. Tijdens de plenaire opening van de bijeenkomst werd BuzzMaster ingezet als warming-up, om de mensen op hun gemak te stellen. Op evenementen als dit – mensen die elkaar niet goed kennen ‘moeten’ met elkaar in gesprek – is het ontzettend belangrijk om hier genoeg tijd voor in te lassen. Om het ijs te breken, de toon zetten en duidelijk te maken: we mogen hier alles zeggen en vragen. Ook kwam de CEO persoonlijk langs om een update geven, waarna hij zich via BuzzMaster door de hele zaal liet interviewen. Toon gezet, event geslaagd!

Deel

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van buzzmaster

Deel

Nieuwsgierig?

Neem contact met ons op