Evenementen

Een blende achtige minizin die een brug slaat van ‘wereld van experience’ naar nononsense ‘ik wil het geregeld hebben’-energie.

Lorem ipsum dolor sit amer, consectetur adipiscing elit. Praesent tincidunt eros in turpis auctor sagittis. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices poseure cubilia Curae; Nulla effictur nisi odio, ac consectetur tellus congue non. Nunc feugiat urna non nisi tistique lobortis. Phasellus imperdiet a ligula a convallis. Nam at nibh dapibus, pulvinar nibh in pellentesque nunc. Dones maximus condimentum accumsan.

Wij maken content die je kunt inzetten in aanloop, tijdens en na je event.

Veelgestelde vragen over podcast laten maken voor mijn event

  • Wat gaan we precies doen?

    We werken met het Event Experience Canvas. Dit canvas is gebaseerd op een aantal theorieën over marketing en storytelling. Het richt zich vooral op de inhoud van een evenement en hoe we bezoekers daarbij zo lang mogelijk kunnen betrekken. We werken in drie stappen. In de eerste stap kijken we naar de verschillende doelgroepen en hoe we voor hen een aantrekkelijke uitnodiging kunnen maken. In deze fase werken we met de belevingstheoriën van Louis Cheskin. In de tweede stap zoomen we verder in op het programma. Hoe maken we dat zo spannend mogelijk? We bouwen verder op de storytelling ideeën van Joseph Campbell. Als laatste kijken we naar de hele customer journey. Hoe creëren we goede betrokkenheid vanaf het begin tot het einde?

  • Wie doen er mee aan een workshop?

    Wij komen zelf met twee mensen, meestal is een groep van maximaal 8 mensen handig. Het is belangrijk om degene die inhoudelijk verantwoordelijk is voor het programma erbij te betrekken, want deze workshop gaat over de inhoud.

  • Kunnen we het niet zelf doen?

    Zeker! Sommige opdrachtgevers zijn aan het begin wat sceptisch, omdat ze zelf ook al veel ideeën hebben voor de inhoud. Snappen we. Waarmee wij helpen is het op gang brengen van het gesprek tussen de inhoudelijk verantwoordelijke mensen en de rest van het eventteam. Door op een gestructureerde manier te werken, krijg je iedereen op een lijn. Met deze aanpak werden enkele van onze meest sceptische partners zelfs onze grootste ambassadeurs.

  • Wanneer is deze workshop interessant?

    Als je aan het begin staat van het plannen van een evenement. Waarschijnlijk heb je al een idee over de doelgroep en het thema, maar is het programma nog niet klaar. Wij kunnen je dan in één sessie helpen jouw hele evenement in de steigers te zetten. Van uitnodigingstekst tot programma en interactieve elementen.

Nieuwsgierig?

Neem contact met ons op